#1 Skrevet Januar 1, 2006 Hei, og GODT NYTT ÅR, sært tidspunkt å legge inn spørsmål på, men jeg skal kjøre 100 mil sørover i morgen tidlig, so here it goes: Jeg skulle kjøre noen feststemte folk avgårde her ved midnatt, og etter vel 20 sek. hørtes tre korte pipelyder etter hverandre. Mener å ha lest i den tyske instruksjonsboka at ved tre korte pip etter hverandre skal man stoppe umiddelbart og få bilen på verksted, men finner ikke dette igjen i boka. Mener å ha lest et annet sted at det indikerer feil i bremsestystemet, men at det er mye feilmeldinger med dette, særlig i kulde; det er minus 18 grader her jeg befinner meg nå (et par mil sør for Mosjøen). Jeg stoppa og tok en annen bil, men vi skal som sagt nedover i morgen tidlig, så tilbakemelding fra noen som kanskje har erfaring med dette hadde vært fint. Foruten de tre pipene kommer ingen annen info frem i displayet... Takk. Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2006 Nå er det litt tåke i huet mitt, men da det peip sånn i min Passat så var det ABS feil, var en føler som hadde takka for seg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2006 Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg ville tro at om du hadde en feil på bremsesystemet som ga utslag i bilen vile enten abs-lampa eller "brekk-lampa" lyse i eterkant? Jeg hadde feil i en føler på min 98 a4 engang, og da kom abslampa på under kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...