#1 Skrevet Januar 1, 2006 Noen som vet om det er noe forskjell på framskjermene på Golf 4 "sedan" og cabrio?? Ser at det har blitt bygget om Golf 3 med deler fra Golf 4 cabrio men i Veng katalogen finner jeg bare en type skjermer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2006 Noen som vet om det er noe forskjell på framskjermene på Golf 4 "sedan" og cabrio?? Ser at det har blitt bygget om Golf 3 med deler fra Golf 4 cabrio men i Veng katalogen finner jeg bare en type skjermer. Delenr på golf cab (3.5) og golf 4 er ikke like..... men golf 4 cab er sikkert ikke "vanlig" nok til at veng har slike repro deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2006 Delenr på golf cab (3.5) og golf 4 er ikke like.....men golf 4 cab er sikkert ikke "vanlig" nok til at veng har slike repro deler Takker, nei du har nok rett, de er vel ikke vanlige nok....da er det vel bare å ringe møller, men da blir vel prisen endel høyere også. Har litt lyst på ekte golf 4 front på Vento`n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2006 bak kunne det kansje ha blitt noe slikt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2006 cult-society selger golf 4 look sett som passer til golf 3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2006 Det eneste som er likt i fronten på Golf 4 og Golf 3,5 Cabrio er hovedlyktene. Alt annet er forskjellig. Fronten fra en Golf 3,5 cabrio er visstnok bolt-on på en Golf 3/Vento. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2006 cult-society selger golf 4 look sett som passer til golf 3. Skal sjekke ut saken, takker for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2006 Det eneste som er likt i fronten på Golf 4 og Golf 3,5 Cabrio er hovedlyktene. Alt annet er forskjellig. Fronten fra en Golf 3,5 cabrio er visstnok bolt-on på en Golf 3/Vento. ja golf "4" cabben er jo bare en 3er som er pynta på, men da er det vel å frykte for at både panser, låseblikk/holder for radiator etc etc må kjøpes hos møller...hmm må sjekke hva de sier, frykter at det blir i dyreste laget å handle alt orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2006 Jeg tror nesten det er billigere å kjøpe en delebil med hekk-skade i Tyskland eller annet sted i Europa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2006 Jeg tror nesten det er billigere å kjøpe en delebil med hekk-skade i Tyskland eller annet sted i Europa. Har kikket litt på mobile men utvalget var ikke akkurat enormt og prisene var ganske høye. Ser nå at "vanlig" golf 4 ikke har pressningen i skjermen slik som 3.5 cabben og golf 3 og vento har.....store forskjeller ja. Noen som har mulighet for å sjekke ut delenr på frontplata og panser for å se om det er forskjellig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 2, 2006 Noen som har mulighet for å sjekke ut delenr på frontplata og panser for å se om det er forskjellig?? Jeg har sjekket det tidligere, og som sagt, det eneste som er likt er hovedlyktene. Alt annet er forskjellig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 2, 2006 Jeg har sjekket det tidligere, og som sagt, det eneste som er likt er hovedlyktene. Alt annet er forskjellig. Ok, takker.....hadde bare et aldri så lite håp, men men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 3, 2006 cult-society selger golf 4 look sett som passer til golf 3. nei det var ikke helt min greie.....bak så det ok ut men foran synes det for godt at det bare er "lookalike" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2008 drar frem en gammel tråd her. Er det noen som har erfaringer med å lete etter skadede biler? hvor lønner det seg å lete? Jeg har sykt lyst til å bygge om golfen til mk3,5-front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...