#51 Skrevet Januar 10, 2006 Er grunneigar eg... Og dessuten, På Discovery sei dei at 15 cm skal være nok for å holde et godstog! S4en e jo mer som et godstog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 7, 2007 20 minus... Har begynt å krysse fingrane eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 7, 2007 Høyrest ut som en fin vinter-temperatur det ja.. Ligg på 7-8 her i Lerstadbakken no, syns det e kaldt nok med e Får spinne me en tur utover på fjellet i helga e da og sjekke forholda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 7, 2007 Men so he no ej kryssa fingrane mine dei siste tre åra me no då so... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 7, 2007 Men so he no ej kryssa fingrane mine dei siste tre åra me no då so... longt å køyre til ditte vatne frå ålesund ?? Kanskje ej skulla tatt mej en tur frå Ørsta me q`en om det blir organisert noke ? Bruka berre 2 liter på mila, men det får gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 7, 2007 Først må isen komme, so kan du begynne å tenke på å kjøre. En times kjøring frå ålesund - ti minutt med ferge - ti minutt med kjøring. Ligg rett før fjellet over til Geiranger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 7, 2007 Først må isen komme, so kan du begynne å tenke på å kjøre. En times kjøring frå ålesund - ti minutt med ferge - ti minutt med kjøring. Ligg rett før fjellet over til Geiranger. Isen bør no kome rimelig kjapt no vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 7, 2007 Isen bør no kome rimelig kjapt no vel ? Får håpe det i alle fall, men med været som er her på vestlandet (opp og ned) så jubla ikkje eg før bilen står midt på vatnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 7, 2007 Er jo meldt kkaldt til over helga. Så det må da være håp? Synd jeg ikkje har bil vist det skulle bli kjøring i nærmeste framtid Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 7, 2007 hmm is kjøring hørest veldi spenande ut:) d blir ej me på om det blir da sef... eidsvatne kor ligger det sån ca? geografien min svikter litt her hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 7, 2007 hmm is kjøring hørest veldi spenande ut:) d blir ej me på om det blir da sef... eidsvatne kor ligger det sån ca? geografien min svikter litt her hehe På fjellet midt mellom Eidsdal og Geiranger.. Sjekk kart på Gule sider eller noke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 7, 2007 ååja oki kult..det ha no vert arti å blitt me da vertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...