#26 Skrevet Januar 6, 2006 Sture har ikke vært her sia igår, spørs om han har prøvd å måle isen for oss å gått under. Nei, Stureee... Har du noen nye målinger for oss som sitter inne på en fredag å kjeder oss? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 6, 2006 I e også klar med ispigg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 6, 2006 I e også klar med ispigg!! Stjelt Einar sine ?? Håpe du ikke e redd for innerskjermane dine for å si det slik........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 6, 2006 I e også klar med ispigg!! Låne??? : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 6, 2006 Ussja.. har sveiseapparat:p Pero har og et sett med pigg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 6, 2006 I e også klar med ispigg!! Det er drita juks: bråk : Jeg har nesten piggfritt bak og nesten piggdekk foran. Og som om det ikke var nok har jeg plutselig fått feil bokstav i bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 6, 2006 Har nok ikkje gått under enda Har tilbringa siste døgnet i Ålesund for å hente kortet mitt på Cruise som eg ikkje fikk gå inn igjen og hente når et eller anna brødhaud kasta en CS-gass-granat torsdag for 2 uker siden. Møter opp, men neeeida, det hadde ikkje dei. Jaså? Så kaffor i h****** he dokke trekt meg for penga? Dei he altså trekt meg for peng og kasta vekk kortet ( ) Men nok om det, kom akkurat heim, rundt 12 minus ute og eg trur ingen har vore utpå med bil enda. Skal sjå om eg kjem meg ned i morga og få måle men kan ikkje love nokke. Muttern opererte foten i dag så eg har plutselig blitt "sjukepleiar" og so skal eg, enkelt og greit, til Stranda på fest i morga (Nattcup) Men den som ventar, ventar ikkje forgjeves... (eller ka søren dei sei) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 6, 2006 Det er drita juks: bråk : Jeg har nesten piggfritt bak og nesten piggdekk foran. Og som om det ikke var nok har jeg plutselig fått feil bokstav i bilen min Ok da... skal kjøre med vanlige dekk da, kun for deg:p Hva? feil bokstav? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 6, 2006 Ok da... skal kjøre med vanlige dekk da, kun for deg:p Hva? feil bokstav? Takk Børge, det var storsinna av deg:o Jo, normalt når jeg slipper gassen sier det psssssss. Nå sier det prrrrrrrr: dum : Virker som res. ventilen min er gåen, uten at jeg har hatt den ut å sjekka da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 7, 2006 Har spikerhjul til deg på jobb terje. Bare å hoste opp 16'' felger så skal vi vrenge om. Er klar for å bruke opp golfen på isen ja. Har ikke mange dagene igjen å leve:dødhest: :evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 7, 2006 Hvis det ikkje blir til noke med han sture så skal e heller ringe han Kjell Narve og høyre ka han trur.. Han he vel bodd der lenge nok til å vite om isen e trygg no, eller om han he muligheit til å sjekke det opp.. Dessuten he han bil-verksted attme vatnet, og han kjøre 200 20V eller RS-blå S6 Avant 2,2 alt etter humør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 7, 2006 Ingen fra området Vika/Skodje som har testa isen på Svortavannet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 7, 2006 Ingen fra området Vika/Skodje som har testa isen på Svortavannet? Lensmannen kommer bare og er slem med oss der inne: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 7, 2006 Lensmannen kommer bare og er slem med oss der inne: gråter : Va nå med det der ja. Bare æ som hadde vett til å reise 5 min før dem kom: haha : Rart om det ikke finnes muligheter til å få bruke engsetdalsvatnet. Der er det jo plenty plass. Vet ikke hva som skal til får å få tillatelse til å kjøre på islagte vann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 7, 2006 Va nå med det der ja. Bare æ som hadde vett til å reise 5 min før dem kom: haha :Rart om det ikke finnes muligheter til å få bruke engsetdalsvatnet. Der er det jo plenty plass. Vet ikke hva som skal til får å få tillatelse til å kjøre på islagte vann? 4 store blåser på hvert hjørne av bilen, hjelm, vernesko å 15 vakter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 7, 2006 4 store blåser på hvert hjørne av bilen, hjelm, vernesko å 15 vakter Vakter kan jeg ikke hjelpe med, men vi har stort utvalg i både blåser og verneutsyr til kjøring på islagte vann: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 7, 2006 nokken som har vert å målt før det blir mørkt!? Peider hørt nokke med han kjell narve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 7, 2006 Skulle vist vere rundt 20cm der no.... veit ikkje om han peder har prata med dei som eig der enda, kanskje han sture veit noko om d? Helsing Ingvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 7, 2006 Oppdatering: Sture ga faen. Han skulle til Stranda på fest... Snakka me han Kjell Narve no nettopp. Isen va 14-15cm for 1,5 veke sia, så den bør ver rundt 20cm no. IKKJE NOKE PROBLEM Å KJØRE MED BIL UTPÅ. MEN: Sålenge veret held se slik som no, med kaldt og fint, så e det masse folk som driv på med skøyte og styr der. Og da e det uaktuelt å sleppe nedpå en gjeng med bila. Derimot så e det vel meldt ver-omslag etter helga, og når det da kjem nedbør, e vel det mest sannsynlig snøv der oppe i høgda. Da e vi hjertelig velkommen sei han! Og strengt tatt så e det vel ikkje særli morsomt å kjøre bil på ei speilblank is-flate. Der e nemlig ikkje snø på vatnet i det heile tatt no. Kjem det derimot snøv oppå isen, så får oss fine brøytekanta og kan lage ei fin bane. P.S. Bilane som skal nedpå vatnet og herje, skal ha originale eller "godkjente" eksos-anlegg. I forfjor (sist der va kjøring) va der en BMW med tilnærma rakerør, og den hørte folk 4km vekke. Lite populært tydeligvis... SÅ SLIKE BILA FÅR IKKJE KJØRE.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 7, 2006 neste helg: gb : neste helg neste helg: gb : neste helg neste helg: gb : neste helg neste helg: gb : neste helg neste helg: gb : neste helg: gb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 7, 2006 Jammen det e jo meldt millvær fra tirsdag av.. Ingen som har prata med grunneigeren da??? Men vist isen ikke e mer enn 15cm e jo de litt for lite alikevell..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 7, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112513 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 7, 2006 Jammen det e jo meldt millvær fra tirsdag av.. Ingen som har prata med grunneigeren da??? Men vist isen ikke e mer enn 15cm e jo de litt for lite alikevell..... Jauda he gjort det.. Oppdatering: Sture ga faen. Han skulle til Stranda på fest... Snakka me han Kjell Narve no nettopp. Isen va 14-15cm for 1,5 veke sia, så den bør ver rundt 20cm no. IKKJE NOKE PROBLEM Å KJØRE MED BIL UTPÅ. MEN: Sålenge veret held se slik som no, med kaldt og fint, så e det masse folk som driv på med skøyte og styr der. Og da e det uaktuelt å sleppe nedpå en gjeng med bila. Derimot så e det vel meldt ver-omslag etter helga, og når det da kjem nedbør, e vel det mest sannsynlig snøv der oppe i høgda. Da e vi hjertelig velkommen sei han! Og strengt tatt så e det vel ikkje særli morsomt å kjøre bil på ei speilblank is-flate. Der e nemlig ikkje snø på vatnet i det heile tatt no. Kjem det derimot snøv oppå isen, så får oss fine brøytekanta og kan lage ei fin bane. P.S. Bilane som skal nedpå vatnet og herje, skal ha originale eller "godkjente" eksos-anlegg. I forfjor (sist der va kjøring) va der en BMW med tilnærma rakerør, og den hørte folk 4km vekke. Lite populært tydeligvis... SÅ SLIKE BILA FÅR IKKJE KJØRE.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 10, 2006 Jammen det e jo meldt millvær fra tirsdag av.. Ingen som har prata med grunneigeren da??? Men vist isen ikke e mer enn 15cm e jo de litt for lite alikevell..... Er grunneigar eg... Og dessuten, På Discovery sei dei at 15 cm skal være nok for å holde et godstog! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 10, 2006 Er grunneigar eg... Og dessuten, På Discovery sei dei at 15 cm skal være nok for å holde et godstog! Ikkje tru på alt dei sei på tv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...