#1 Skrevet Januar 1, 2006 Har shoppa meg en S6 bakplate til bakluka på min C4 Avant. Jeg begynte å titte på montering av denne i dag, men får ikke løsnet den plata som er der fra før av. Fra de lukene hvor man skifter pærer ser jeg bare 2 skruer på hver side og på den plata som skal på er det 5 skruer på hver side. Er det noen som enten har tegninga fra ATKE eller som har gjort dette som kan gi meg noen hint? Fant 2 skruer i ytterkant av "dørtrekket" som jeg skrudde ut, men trekket vil fortsatt ikke av. Jeg skal også inn til viskermotoren i samme slengen. så trekket må av uansprett. Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2006 Du er klar over at "dørtrekket" også er klipset på? Mener å huske at det kun er de to skruene på hver side pluss de skruene inni lukene for pære-skift som må fjernes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2006 Beklager at jeg ikke er med i -ussen-gjengen, men svarer litt allikevel. For å få av bakluketrekket må du begynne med den øverste biten.. 2 skruer og noen plastklips Dernest sidedekslene, bare å dra av. Selve bakluka sitter med de to skruene du har fått av, og to inni håndtaket pluss en masse klips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2006 Fikk det av i dag Utrolig hvor nervepirrende det er å høre clips smette av. I morgen monterer jeg S-lykteplate bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...