Bytte Bakplate/skiltplate på C4 Bakluke, Hvordan?

Anbefalte innlegg

Har shoppa meg en S6 bakplate til bakluka på min C4 Avant. Jeg begynte å titte på montering av denne i dag, men får ikke løsnet den plata som er der fra før av. Fra de lukene hvor man skifter pærer ser jeg bare 2 skruer på hver side og på den plata som skal på er det 5 skruer på hver side. Er det noen som enten har tegninga fra ATKE eller som har gjort dette som kan gi meg noen hint? Fant 2 skruer i ytterkant av "dørtrekket" som jeg skrudde ut, men trekket vil fortsatt ikke av. Jeg skal også inn til viskermotoren i samme slengen. så trekket må av uansprett. Forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er klar over at "dørtrekket" også er klipset på?

Mener å huske at det kun er de to skruene på hver side pluss de skruene inni lukene for pære-skift som må fjernes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke er med i -ussen-gjengen, men svarer litt allikevel.

For å få av bakluketrekket må du begynne med den øverste biten.. 2 skruer og noen plastklips

Dernest sidedekslene, bare å dra av.

Selve bakluka sitter med de to skruene du har fått av, og to inni håndtaket pluss en masse klips..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det av i dag :D

Utrolig hvor nervepirrende det er å høre clips smette av.

 

I morgen monterer jeg S-lykteplate bak :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.