Montere tåkelys på Golf 3! TIPS??

Anbefalte innlegg

Skal montere tåkelys på Golfen min. (Golf 3). Jeg klarer fint å få ut de gamle lyktene, men hvordan bør jeg koble ledningene? Jeg tenkte å ta en tur ut på biltema og muligense kjøpe noe ledning og en bryter. Vi ha lysene slik at jeg kan kjøre med parklys og tåkelys samtidig. Noen som kan forklare hva jeg bør gjøre og hva jeg bør kjøpe inn? Jeg orker ikke bestille avanserte mekanismer og slikt jalla, hehe, vil bare ha det enkelt og greit:p

 

 

 

takker for tips: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk den her, http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=62527 .Jeg brukte den når jeg monterte mine. Er det noe du lurer på i forbindelse med dette så PM meg. Du må kanskje kjøpe noen pinner for å få montert inne i den store kontakta over radiatoren, dette gjør arbeidet litt enklere værtfall. De fås hos din lokale vwaudi forhandler, men fin ut størrelsen på pinnene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvordan du gjør det, husk å bruke rele og sikring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du allerede bryter med tåkelys funksjon som jeg hadde er det bare plugg and play når du finner rette pinner i kontakta over radiatorern. Det gjorde jeg og det fungerer så fint som bare det. Håper du blir litt klokkere av disse utsang, lykke til med innsatlering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.