Anbefalte innlegg

Noen som vet om alu ringene som sitter rundt friskluftdysene på Audi TT passer til den nye A3-en. Noen som har noe sånt til salgs? Møller har, men de koster over 1000-lappen stykket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi testet en friskluftdyse fra min bil på Roger K sin "backpacker"/sportback og denne mente Roger skulle være "bolt on". Mulig Roger har mer info. ;) PS: Vi prøve med hele dysen, ikke bare ringen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi testet en friskluftdyse fra min bil på Roger K sin "backpacker"/sportback og denne mente Roger skulle være "bolt on". Mulig Roger har mer info. ;) PS: Vi prøve med hele dysen, ikke bare ringen

Dysene er nesten helt like, bortsett fra at den i TT'n er 1-2 cm kortere. Men etter det jeg har funnet ut så skal det gå greit å dele dysene, og flytte over den delen hvor "ringen" sitter.

Men de koster godt 1000-lappen for stykket ja, og man får ikke kjøpt ytre del løs.

Så løsningen må være å prøve og få sporet opp et vrak av en TT, og være litt langfingret der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.