#1 Skrevet Januar 2, 2006 Noen som vet om alu ringene som sitter rundt friskluftdysene på Audi TT passer til den nye A3-en. Noen som har noe sånt til salgs? Møller har, men de koster over 1000-lappen stykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2006 Vi testet en friskluftdyse fra min bil på Roger K sin "backpacker"/sportback og denne mente Roger skulle være "bolt on". Mulig Roger har mer info. PS: Vi prøve med hele dysen, ikke bare ringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2006 Vi testet en friskluftdyse fra min bil på Roger K sin "backpacker"/sportback og denne mente Roger skulle være "bolt on". Mulig Roger har mer info. PS: Vi prøve med hele dysen, ikke bare ringen Dysene er nesten helt like, bortsett fra at den i TT'n er 1-2 cm kortere. Men etter det jeg har funnet ut så skal det gå greit å dele dysene, og flytte over den delen hvor "ringen" sitter. Men de koster godt 1000-lappen for stykket ja, og man får ikke kjøpt ytre del løs. Så løsningen må være å prøve og få sporet opp et vrak av en TT, og være litt langfingret der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2006 Så løsningen må være å prøve og få sporet opp et vrak av en TT, og være litt langfingret der. Eller søke på ebay;) http://cgi.ebay.de/CHROMRINGE-FUR-LUFTUNGSGITTER-AUDI-A3-AB-Bj-03-NEU_W0QQitemZ8026380699QQcategoryZ72932QQrdZ1QQcmdZViewItem Kanskje dette er noe dere kan bruke i A3`ene deres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...