Billigeste rs2 frontlykter ?

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg de billigeste nye frontlyktene til RS2 (Linselyktene)

Jeg har funnet de til 215Euro pr stk på Ebay.de

 

Noen som vet hvor i Norge de er billigest ?

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke noen greier å matche den prisen du fant på Ebay, men jeg tror Bilomsetningen er billigst i Norge. Sist jeg hørte at de solgte slike ( er blitt en liten stund siden), skulle de ha ca 3000 pr lykt. Hva de koster i dag må du bare ringe og spørre om, tlf 370 59 180, husk å si du er medlem i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stoler som vanlig på Per og har nå bestillt nyelykter fra teileguru.de for 429 Euro Han ville ha 17 Euro i frakt.... så spørs det jo bare om den blir stoppet i tollen da ;)

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ha hatt flaks !

 

Jeg betalte 3000kr for mine 2.. og de er strøkne : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stoler som vanlig på Per og har nå bestillt nyelykter fra teileguru.de for 429 Euro Han ville ha 17 Euro i frakt.... så spørs det jo bare om den blir stoppet i tollen da ;)

 

Jan Brede

 

Åssen gikk det med pakken din?

 

Jeg bestillte akkurat derfra, og det var ikke noe problem å justere litt på invoicen så nå gjenstår det å se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen gikk det med pakken din?

 

Jeg bestillte akkurat derfra, og det var ikke noe problem å justere litt på invoicen så nå gjenstår det å se:)

 

Det var i orden det.. billig raskt og bra

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.