#1 Skrevet Januar 2, 2006 Hvor finner jeg de billigeste nye frontlyktene til RS2 (Linselyktene) Jeg har funnet de til 215Euro pr stk på Ebay.de Noen som vet hvor i Norge de er billigest ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2006 Jeg tror nok ikke noen greier å matche den prisen du fant på Ebay, men jeg tror Bilomsetningen er billigst i Norge. Sist jeg hørte at de solgte slike ( er blitt en liten stund siden), skulle de ha ca 3000 pr lykt. Hva de koster i dag må du bare ringe og spørre om, tlf 370 59 180, husk å si du er medlem i klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2006 Stoler som vanlig på Per og har nå bestillt nyelykter fra teileguru.de for 429 Euro Han ville ha 17 Euro i frakt.... så spørs det jo bare om den blir stoppet i tollen da Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2006 Jeg må ha hatt flaks ! Jeg betalte 3000kr for mine 2.. og de er strøkne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2007 Stoler som vanlig på Per og har nå bestillt nyelykter fra teileguru.de for 429 Euro Han ville ha 17 Euro i frakt.... så spørs det jo bare om den blir stoppet i tollen da Jan Brede Åssen gikk det med pakken din? Jeg bestillte akkurat derfra, og det var ikke noe problem å justere litt på invoicen så nå gjenstår det å se:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2007 Åssen gikk det med pakken din? Jeg bestillte akkurat derfra, og det var ikke noe problem å justere litt på invoicen så nå gjenstår det å se:) Det var i orden det.. billig raskt og bra Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...