#1 Skrevet Januar 2, 2006 Noen som har klart å bytte batteri på original Audi Webasto fjernkontroll? (8E0 909 507) Jeg får F*** meg ikke satt inn batteriene, det er ikke plass.. Har kjøpt AAAA batterier, men ikke pokker om de vil inn... Det skal Varta 4061/LR61 batterier til denne (klister inni fjernkontrollen sier det), men de finnes ikke og er visstnok erstattet av de på bildet. Hva er feil? - noen som har byttet disse noeng ang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2006 Er dette virkelig en orginal Webasto/Audi sender? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2006 Er dette virkelig en orginal Webasto/Audi sender?Jepp. Fant den lett i EKTA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2006 Hvor gammel er den? Årsmodell? Har selv en T60, orginalmontert Audi/Webasto på en 2003-modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2006 Hvor gammel er den? Årsmodell?Som bilen: 2003 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2006 OK, min ser ikke ut som denne du har her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2009 Noen som har klart å bytte batteri på original Audi Webasto fjernkontroll? (8E0 909 507) Jeg får F*** meg ikke satt inn batteriene, det er ikke plass.. Har kjøpt AAAA batterier, men ikke pokker om de vil inn... Det skal Varta 4061/LR61 batterier til denne (klister inni fjernkontrollen sier det), men de finnes ikke og er visstnok erstattet av de på bildet. Hva er feil? - noen som har byttet disse noeng ang? Gammel tråd, men kan være til nytte for andre . Jeg slet også når jeg skulle bytte batterier i min, duracell sine AAAA var også litt i lengste laget. Har funnet løsning: Energizer 9V batteri! Ett Energizer 9V batteri inneholder 6 stk AAAA batterier koblet i serie, og AAAA batteriene er også av rett lengde som passer i Webasto fjernkontrollen. En trenger kun 3 batterier så ett 9V batteri gir deg to sett med batterier. Se vedlagte bilder. For å få ut batteriene så er det bare å bøye opp metallfolien rundt med en spiss nebbtang, begynn ved minuspolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...