Hjelp: Bytte batteri Webasto fjernkontroll???

Anbefalte innlegg

Noen som har klart å bytte batteri på original Audi Webasto fjernkontroll? (8E0 909 507) :confused:

Jeg får F*** meg ikke satt inn batteriene, det er ikke plass.. Har kjøpt AAAA batterier, men ikke pokker om de vil inn... Det skal Varta 4061/LR61 batterier til denne (klister inni fjernkontrollen sier det), men de finnes ikke og er visstnok erstattet av de på bildet.

Hva er feil? - noen som har byttet disse noeng ang?

Dsc00063.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette virkelig en orginal Webasto/Audi sender?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette virkelig en orginal Webasto/Audi sender?
Jepp. Fant den lett i EKTA...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor gammel er den? Årsmodell? Har selv en T60, orginalmontert Audi/Webasto på en 2003-modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor gammel er den? Årsmodell?
Som bilen: 2003 modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, min ser ikke ut som denne du har her.

a2_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har klart å bytte batteri på original Audi Webasto fjernkontroll? (8E0 909 507) :confused:

Jeg får F*** meg ikke satt inn batteriene, det er ikke plass.. Har kjøpt AAAA batterier, men ikke pokker om de vil inn... Det skal Varta 4061/LR61 batterier til denne (klister inni fjernkontrollen sier det), men de finnes ikke og er visstnok erstattet av de på bildet.

Hva er feil? - noen som har byttet disse noeng ang?

Gammel tråd, men kan være til nytte for andre :). Jeg slet også når jeg skulle bytte batterier i min, duracell sine AAAA var også litt i lengste laget. Har funnet løsning:

Energizer 9V batteri! : smil :

Ett Energizer 9V batteri inneholder 6 stk AAAA batterier koblet i serie, og AAAA batteriene er også av rett lengde som passer i Webasto fjernkontrollen. En trenger kun 3 batterier så ett 9V batteri gir deg to sett med batterier. Se vedlagte bilder. :)

For å få ut batteriene så er det bare å bøye opp metallfolien rundt med en spiss nebbtang, begynn ved minuspolen.

P1000697_800.jpg

P1000698_800.jpg

P1000699_800.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.