#1 Skrevet Januar 2, 2006 Er folket klar for årets første lokallagsmøte eller skal vi vente til februar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2006 Jeg er klar! må bare vaske bilen først, ser ikke ut! Go 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2006 Eg skal på reisejobb så da kan eg desverre ikke stille denne gangen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2006 Eg komme!! Men det er vel på torsdag den 5 januar det er vel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2006 Eg komme!! Men det er vel på torsdag den 5 januar det er vel?? Nå når du er blitt Vindafjording skal du liksom være så pirkete på alt Parkerer kæben i Ølen jeg da og sitter på med deg eller evt omvendt? Må foresten høre med Tore også om det passer slik at vi har ett sted å møte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2006 Nå når du er blitt Vindafjording skal du liksom være så pirkete på alt Parkerer kæben i Ølen jeg da og sitter på med deg eller evt omvendt? Må foresten høre med Tore også om det passer slik at vi har ett sted å møte... Kaine problem, eg komme: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2006 Jeg kommer seff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2006 Nå når du er blitt Vindafjording skal du liksom være så pirkete på alt Parkerer kæben i Ølen jeg da og sitter på med deg eller evt omvendt? Må foresten høre med Tore også om det passer slik at vi har ett sted å møte... Går greit det Tord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2006 Tjøre åpp ein tur eg o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2006 Takkar for ein hygglige kveld, va vel ca 11 stk beinharde på besøk sjå an Tore idag.. får benytta anledn te takka tore for husly å american taste cola og då! dag a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 6, 2006 Glemte det ut jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...