#1 Skrevet Januar 2, 2006 noen som kunne gitt meg ett godt råd eller noen nettside som hjelper meg med å få ut all kjølevesken ut av en 92 mod s4 2.2, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2006 noen som kunne gitt meg ett godt råd eller noen nettside som hjelper meg med å få ut all kjølevesken ut av en 92 mod s4 2.2, Det er en tappekran nederst til venste på radiatoren sett forfra, fyller du på med vann etterhvert skulle vel det blir tomt? Nr. 43 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2006 Går ut fra at du skal bytte til rød væske, og må ha ut alt det gamle.. Det sitter en liten stuss bak på toppen, som har omtrent det laveste punktet på motoren (bortsett fra vannuttaket fra turboen, men den er litt guffen å komme til.. ) Tømmer du radiatoren som Roy sier, er den tom, og tar du av slangen av stussen bak (den er sprø etter 14 år, så bytt den gjerne når du er i gang!) Spyler du gjennom med vann fra ekspansjonskammeret, skal det meste gå ut, og fyll deretter opp med ny blandet væske. Hadde vel kanskje vurdert å bytte termostat hvis det er 3-4 år siden sist den ble byttet.. Lykke til! (T-stykket med tempmåleren som sitter på slangen rett etter stussen på bak toppen blir også veldig sprø etter hvert, forresten.. Sprakk og spydde all kjølevæsken utover innkjørselen min en gang i fjor..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2006 Går ut fra at du skal bytte til rød væske, og må ha ut alt det gamle.. Det sitter en liten stuss bak på toppen, som har omtrent det laveste punktet på motoren (bortsett fra vannuttaket fra turboen, men den er litt guffen å komme til.. ) Tømmer du radiatoren som Roy sier, er den tom, og tar du av slangen av stussen bak (den er sprø etter 14 år, så bytt den gjerne når du er i gang!) Spyler du gjennom med vann fra ekspansjonskammeret, skal det meste gå ut, og fyll deretter opp med ny blandet væske. Hadde vel kanskje vurdert å bytte termostat hvis det er 3-4 år siden sist den ble byttet..Lykke til! (T-stykket med tempmåleren som sitter på slangen rett etter stussen på bak toppen blir også veldig sprø etter hvert, forresten.. Sprakk og spydde all kjølevæsken utover innkjørselen min en gang i fjor..) takk for hjelpen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...