#1 Skrevet Januar 3, 2006 Sliter litt med vindusspylern på bilen min. Pusserne går når jeg "spyler", men det kommer ikke noe spylervæske. Usikker på om motoren på den fungerer... Noen som har noen formening/erfaringer om hva som kan være feil? Håper litt på at det er noe enkelt som er gjengangerfeil på disse bilene Er "litt" irriterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2006 mest sannsynelig så har motoren på spylern tatt kveld. dette er ikke noe dyr del. får vel kjøpt den hos bil rekvisita eller noe. bytter den uten å skru i en eneste skrue. føll slangene så finner du motoren. dra den bare ut. MVH Tor Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2006 Da har jeg skiftet spylermotoren, og da ble det liv gitt! Det var en meget enkel operasjon. Eneste ulempen er at det er litt trangt, så jeg tok av servo-beholderen, for så å ta ut hele spylervæsketanken. I tillegg har jeg justert ned begge viskerne da de sto litt høyt på ruta. Nye Bosch-viskere er også montert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...