Anbefalte innlegg

Som nevnt over skal jeg bytte ratt på min s4.

 

Noen som er god peiling på hvordan dette skal gjøres?

 

Regne med jeg må ta av batteriet, slik at ikke airbagen løsne:)

hvordan man får løsnet delen i midten der fløyten er? altså airbagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt over skal jeg bytte ratt på min s4.

 

Noen som er god peiling på hvordan dette skal gjøres?

 

Regne med jeg må ta av batteriet, slik at ikke airbagen løsne:)

hvordan man får løsnet delen i midten der fløyten er? altså airbagen.

 

Hvis du har det orginal'e rattet så sitter det en skrue på baksiden inn i senterdelen på hver side! (to små hull) kl 3 og kl 9, hva det på mitt hvis jeg ikke husker helt feil!

 

Jeg tok av batteriet i en 15 min før jeg gikk løs men det er sikkert noen som vet det bedre enn meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var rattet montert!

 

Tror det var noe av det enkleste jeg har gjort med bilen, bortsett fra å fylle bens:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det an å montere et slikt "nytt" sport-ratt i en 92 S4 som har det vanlige 3-eika sport-rattet uten airbag ? Eller er det forskjell på ratt-stammen på biler uten airbag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde slik kjipt ratt med airbag i min, kjøpte først et momo rattboss og ratt, men da passet det ikke med sleperigen, ergo ingen tute. Så kjøpte jeg et s4 ratt uten airbag og denne også var forskjellig med slepering. Derfor har jeg nå funnet ut at jeg må ha dekslet rundt rattstammen fra en bil uten airbag orginalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.