#1 Skrevet Januar 3, 2006 Hvordan får jeg bort glasset i displayet på en audi s4 92 mod? Sliter!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2006 For all del, ikke prøv å få av glasset.... sprekker garantert Gjorde hvertfall det på min: mad : Fant ut etterpå at det går ann å få dem inn gjennom hullene der klokkene sitter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2006 Søking er morro: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=25971&highlight=instrument+ringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2006 For all del, ikke prøv å få av glasset.... sprekker garantert Gjorde hvertfall det på min: mad : Fant ut etterpå at det går ann å få dem inn gjennom hullene der klokkene sitter Det står vel strengt tatt også i anvisningen som følger med eller som man kan finne på nettet fra leverandøren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...