Søker bilde av S2 med RS4 motor

Anbefalte innlegg

Har søkt og søkt men finner ikke igjen bildene som lå her for ei god stund tilbake av en S2 Coupe som var bygd om med RS4 motor,hadde vel også ABT bredding tar jeg ikke feil.

Noen som vet hvilken bil jeg tenker på og kanskje har noen bilder???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

steike... rå bil!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm....ser jo faktisk ut som det er GOD plass i motor-rommet også. Bruker Sportquattro luftfilter-boks ser jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABT-breddinga er barsk! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja funker i grunn denne stylingen.

Drev i lang tid å titta på noen glassfiber sett av dette på Mobile.de,men når man endelig har fått fatt på en prosjekt bil er annonsen borte.

Arbeid å lage selv å...hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja funker i grunn denne stylingen.

Drev i lang tid å titta på noen glassfiber sett av dette på Mobile.de,men når man endelig har fått fatt på en prosjekt bil er annonsen borte.

Arbeid å lage selv å...hehe

vær like glad for at den annonsen er borte.. for hvis det er det settet jeg tror du mener, så er det like tynt og mykt som ett a4 ark, og ikke akkurat noen passform å skryte av.. så skal det være brukelig på en vanlig bil må det nok tre dobles i tykkelse, og arbeides mye med passform.. De kittene er ment til å ha på jordebiler/bilcross..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja fant igjen noen bilder av settet på nettet og det så ikke allverdens til profft ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åh dæven, that wås a neice kar : rock :

Me want : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.