#1 Skrevet Januar 3, 2006 Sitter det airbag i a-stolpen på Golf'en? Kom over ei sie med holder til tilleggsinst. til a-stolpe, men det sto at det var til uten airbag! Da begynte jeg og lure da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2006 Sitter det airbag i a-stolpen på Golf'en? Kom over ei sie med holder til tilleggsinst. til a-stolpe, men det sto at det var til uten airbag! Da begynte jeg og lure da. hvor mange air bagger er det i din bil da?? hvis det ikke er over 4 har du ikke dette, hvis du har flere veit jeg ikke.. pleier jo å stå merker hvis det er noe der!! hvilken side fant du dette trenger a stolpe holder til min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2006 hvor mange air bagger er det i din bil da?? hvis det ikke er over 4 har du ikke dette, hvis du har flere veit jeg ikke.. pleier jo å stå merker hvis det er noe der!! hvilken side fant du dette trenger a stolpe holder til min også Det er i allefall 4. Gamle eier snakka om 6, men jeg har ikke sett hvor de to siste er. Det er merker bare på stolene, rattet og dasjen o/hanskerom. Skal ikke alle airbag'er merkes'a? Husker ikke hvem's side som jeg fant dette ang. airbag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2006 Det er i allefall 4. Gamle eier snakka om 6, men jeg har ikke sett hvor de to siste er.Det er merker bare på stolene, rattet og dasjen o/hanskerom. Skal ikke alle airbag'er merkes'a? Husker ikke hvem's side som jeg fant dette ang. airbag! Det er i hvert fall merket i min bil, som har airbag-er der (også), så om du ikke ser noe merke er det nok 'tut og kjør' Blir sikkert stas den dagen ti airbag-er skal byttes.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...