Anbefalte innlegg

Sitter det airbag i a-stolpen på Golf'en?

 

Kom over ei sie med holder til tilleggsinst. til a-stolpe, men det sto at det var til uten airbag!

 

Da begynte jeg og lure da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter det airbag i a-stolpen på Golf'en?

 

Kom over ei sie med holder til tilleggsinst. til a-stolpe, men det sto at det var til uten airbag!

 

Da begynte jeg og lure da.

 

 

hvor mange air bagger er det i din bil da?? hvis det ikke er over 4 har du ikke dette, hvis du har flere veit jeg ikke.. pleier jo å stå merker hvis det er noe der!!

 

hvilken side fant du dette trenger a stolpe holder til min også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mange air bagger er det i din bil da?? hvis det ikke er over 4 har du ikke dette, hvis du har flere veit jeg ikke.. pleier jo å stå merker hvis det er noe der!!

 

hvilken side fant du dette trenger a stolpe holder til min også

 

 

Det er i allefall 4. Gamle eier snakka om 6, men jeg har ikke sett hvor de to siste er.

Det er merker bare på stolene, rattet og dasjen o/hanskerom. Skal ikke alle airbag'er merkes'a?

 

Husker ikke hvem's side som jeg fant dette ang. airbag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i allefall 4. Gamle eier snakka om 6, men jeg har ikke sett hvor de to siste er.

Det er merker bare på stolene, rattet og dasjen o/hanskerom. Skal ikke alle airbag'er merkes'a?

 

Husker ikke hvem's side som jeg fant dette ang. airbag!

 

Det er i hvert fall merket i min bil, som har airbag-er der (også), så om du ikke ser noe merke er det nok 'tut og kjør'

 

 

 

Blir sikkert stas den dagen ti airbag-er skal byttes....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.