Anbefalte innlegg

hva er syregrunning og hvilke produkter kan man bruke for å utføre dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet det? eller vil dere ikke dele det med meg?:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du prøvd søkefunksjon da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet det? eller vil dere ikke dele det med meg?:confused:
Jeg kjøpte en boks med syregruning her om dagen. Funker som vanlig grunning, men skal være bedre. Hvorfor det er bedre vet jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker men, tipper det har med komponentene i grunninga å gjøre. Så vidt jeg veit brukes det på steder der det er slipt helt ned til metallet og er motstandsdyktig mot rust.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor for jeg kjøpt det? hvilke produkter, hva heter de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haagmanns har, og de selger det på mekonomen og bilxtra og sikkert der dem har haagmanns produkt.... er en 2 komponents grunning som smøres på karosseri deler som har blitt pusset helt ned på metallet... er velldig god mot rust....

også blir den helt hard å kan lett pusses på eller sparkles direkte på

lukter noe sinnsykt å du blir tulen i hodet når du driver på: smil :

er sikkert flere merker syregrunning....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noe syregrunning som er laga spesijelt for aluminium, lakerern min sa set var det eneste som dugde når man skulle lakere alu...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den etser seg litt inn i metallet den males på, slik at den danner en kjemisk binding mellom metallet og grunninga. Unngår at steinsprut osv går mellom grunning og metall og spiser seg innover under grunninga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den etser seg litt inn i metallet den males på, slik at den danner en kjemisk binding mellom metallet og grunninga. Unngår at steinsprut osv går mellom grunning og metall og spiser seg innover under grunninga.

I tillegg er du nøt til å bruke syregrunning på feks aluminium. pga at alu, irrer og puster(på en måte) ved bruk av denne spesielle grunningen for hindere du at alu, puster. hvis du ikke bruker det på alu feks så flasser malingen rett av etter kort tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.