Demper - Ser dette rett ut?

Anbefalte innlegg

Hei, har nå endelig fått delene som måtte bestilles fra Tyskland.

Ut i fra ei spreng-skisse har jeg satt det "sammen" i den rekkefølgen bildene ligger. Er alikevell usikker på om den øverste gummi-foringa skal ligge oppå slik som på bilde 5a, eller nedi som på 5b. Nedi virker det hele litt laust, og oppå får jeg problemer med å komme til å skru muttra...Greit å være på den sikre siden, selv om jeg ville gått for 5b... : klø :

1.

dempern0051sm.jpg

2.

dempern0066ea.jpg

3.

dempern0074qb.jpg

3b.

dempern0097gn.jpg

4.

dempern0111dt.jpg

5a. Slik...

dempern0121xj.jpg

5b. ...eller slik

dempern0156ox.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen med litt innsikt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjelper denne deg? er jo til VW da, men kan være du får litt hjelp ;)

strut_web.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr. Pedersen din tegning er jo til dempere foran...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah det var den, men bak er det vel ikke noe problem? kjenner ikke til audi understellet, men det var en "no brainer" på min bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe problem å få på dempern, er bare usikker på om del 19 og 22 skal ligge nedi eller oppå fjærsete (del 6) ... :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser riktig ut slik bilde 5a viser for meg hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er forresten del 19 blitt av på bilde 5b? Er den presset nedi eller er den under fjærsetet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er forresten del 19 blitt av på bilde 5b? Er den presset nedi eller er den under fjærsetet?

Den ligger nedi/inni fjærsete! Problemet med den oppå er at jeg ikke kommer til å skru muttra på toppen... og med den nedi får jeg mye tomrom som gjør demperstanga løs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært å snakket med min onkel, og delene skulle ligge nedi fjærsete! Gikk faktisk smertefritt å få på demperne bak! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.