#1 Skrevet Januar 3, 2006 Hei, har nå endelig fått delene som måtte bestilles fra Tyskland. Ut i fra ei spreng-skisse har jeg satt det "sammen" i den rekkefølgen bildene ligger. Er alikevell usikker på om den øverste gummi-foringa skal ligge oppå slik som på bilde 5a, eller nedi som på 5b. Nedi virker det hele litt laust, og oppå får jeg problemer med å komme til å skru muttra...Greit å være på den sikre siden, selv om jeg ville gått for 5b... 1. 2. 3. 3b. 4. 5a. Slik... 5b. ...eller slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2006 Ingen med litt innsikt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2006 hjelper denne deg? er jo til VW da, men kan være du får litt hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2006 Mr. Pedersen din tegning er jo til dempere foran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2006 ah det var den, men bak er det vel ikke noe problem? kjenner ikke til audi understellet, men det var en "no brainer" på min bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2006 Er ikke noe problem å få på dempern, er bare usikker på om del 19 og 22 skal ligge nedi eller oppå fjærsete (del 6) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2006 Ser riktig ut slik bilde 5a viser for meg hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2006 Hvor er forresten del 19 blitt av på bilde 5b? Er den presset nedi eller er den under fjærsetet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2006 Hvor er forresten del 19 blitt av på bilde 5b? Er den presset nedi eller er den under fjærsetet? Den ligger nedi/inni fjærsete! Problemet med den oppå er at jeg ikke kommer til å skru muttra på toppen... og med den nedi får jeg mye tomrom som gjør demperstanga løs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 5, 2006 Da har jeg vært å snakket med min onkel, og delene skulle ligge nedi fjærsete! Gikk faktisk smertefritt å få på demperne bak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...