#1 Skrevet Januar 3, 2006 Noen som vet om vedkommende som prøvde seg mot en lastebil på udduvoll bru var med i klubben? så ut som om det var rester av en 80 eller 100..... ille. RIP http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article603818.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2006 Tragisk ulykke, og føret var skummelt i dag med underkjølt regn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2006 så ikke bra ut det der nei.ingen som vet om det var klubb medlem? R.I.P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2006 Nei desverre så veit ikke jeg om d var et medlem eller ikke, men tragisk var d iallefall uansett!! Jeg synes d ligna mere på en A6 jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2006 Hakke hørt no` nei. Var 100/A6 Avant ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...