#1 Skrevet Januar 4, 2006 Ringte nettopp Gromstad Auto i Arendal for å forhøre meg om hvor mye signalhorn til bilen koster, da begge mine har dødd. 750,- pr.stk. for lavtone- og høytonehorn. Altså 1500,- for å tute litt, hvordan er det mulig? Noen som vet hvor en kan få tak i billigere horn med samme plugg? Mine var av type Klaxon TR90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2006 Eh.. Hvordan kan en så ny bil trenge begge horn nye? Høres merkelig ut! Men Biltema, Thorshov eller CD-Cardic skal vel ha noe 'litt' billigere, selv om du kanskje må klemme på en ny plugg. En høgger (evt. NBS?) bør vel også kanskje ha en eller to liggende? De bør ikke koste mer enn en hundrings, i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2006 Må ha ny pga at de ikke fungerer... Ehm, ja. Sikkert fått samla opp en del graps på 160.000km, de sitter jo med munnen på vidt gap rett mot nedre høyre grill i fronten. Får hvertfall ikke liv i noen av dem. Kan alltids kjøpe noe uoriginalt, men det er jo alltid gøy å ha noe "originalt", men ikke til 1500,-. Får høre med Mekonomen, NBS, Bilomsetningen osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...