#1 Skrevet Januar 4, 2006 Er det noe sted for finne dette billig? Hørte på møller, og der kosta eksospakning og WG pakinger ca 5-600kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2006 Jeg har de gamle pakningene liggende hjemme, mulig de holder en runde til...? De er selvfølgelig gratis.. Sammen med litt høytemp paknings silikon burde det funke.. Jeg har satt sammen med dette før (for en kompis), både mot downpipe og grenrør og det har funket. Men du skal kanskje ha det sammen før helga? (Kan ta de med til deg på mandag) Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2006 Den stålpakninga kan som oftest brukes flere ganger. Det skal ikke sitte en pakning mellom wg og manifoild, men en stålring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2006 Jeg tenkte da på turbo/manifold og turbo/downpipe... Fikk du (Harald) med pakningene/ringen til WG av meg? Hvis ikke har jeg også disse hjemme. Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2006 disse koster rundt 100kr stk nye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2006 Til WG? Da er jo ikke det noe å lure på Skal jeg ta med de til turboen oppover på mandag? Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2006 Til WG? Da er jo ikke det noe å lure på Skal jeg ta med de til turboen oppover på mandag? Magnus nei, turbo/manifold og turbo/downpipe den ringen til wg fåes vel ikke kjøpt løst så vidt jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2006 På wastegaten funker det med stål mot stål og, har sett det blitt gjort ved flere anledninger og selv gjort det i rallyen, var tett det. Men går an å legge kobberpakning imellom og da... Fåes kjøpt løse ark man klipper til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2006 Jeg fikk det i allefall ikke tett uten stålring, plansliptgrenrør og planslipt wg samt eksospasta og det ble ikke helt tett. Dessuten vil man få senere ladetrykk uten denne ringen da det lekker litt rundt stemplet inni wg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2006 På wastegaten funker det med stål mot stål og, har sett det blitt gjort ved flere anledninger og selv gjort det i rallyen, var tett det. Men går an å legge kobberpakning imellom og da... Fåes kjøpt løse ark man klipper til. Hvor fåes slike ark? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2006 Kobber har de i ymse bilrekvisita butikker, mulig biltema og. Frank: Viss du brukte eksospasta er det nok grunnen til at det lakk, skal ikke brukes på noen komponenter i eksos på turbobiler. Blir blåst ut som ingenting, og da lekker det. Metall mot metall tetter svært godt det om ting er plant og skrudd riktig ihop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 5, 2006 Det sitter en sånn ring av et annet materiale enn resten av WG'en, der hvor den møter manifolden, så den skal være grei. Har du den pakningen turbo/manifold så tar jeg gjerne imot den! Håper den er brukendes da.. Men pakning WG/eksos får jeg vel da bestille nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...