#1 Skrevet Januar 4, 2006 Hallo... Noen rundt Gjøvikområdet som har vagcom? Skulle ha slettet noen feilminner! mvh Geir Olav Nilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2006 Hallo... Noen rundt Gjøvikområdet som har vagcom? Skulle ha slettet noen feilminner! mvh Geir Olav Nilsen AS Bil - De tar ca. 200 kroner for å lese av og slette feilminnet. Gjorde det på min her en stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2006 Noen må hjelpe geir olav, fært å se han som fotturist =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2006 vi i Hadeland lokal lag har vag com se link for mere info: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=34854 Så hvis du tar en tur over åsen så tenker jeg du får fiksa bilen din event sende en pm til Svein-Erik Bjørnholt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2006 Hmm, er det ikke nok å dra ut sikringene til Motronic'en og synge en sang da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2006 Vet ikke, men det som hadde vert kjekt, hadde vert å sett hva slags feil som lå inne, å sletta dem. Tatt en sjekk litt senere å se om noen av dem hadde kommet igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2006 Jeg har Vag-Com.......har ikke så mye peiling på å bruke det men får da slettet feilminne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...