Anbefalte innlegg

Noen rundt mjøsa her, som kan skaffe motorstyring til audi 80 1.9 E? (importbil)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei...

Ta dette med en klype salt men, jeg jobber sammen med en som har en Audi 80 1.9E som faktisk bor på eina, og han har snakka om å selge bilen...

Men du trenger hovedsaklig bare motorstyringa så da blir det vel litt dyrt å kjøpe en hel bil : klø :

Men om du er intr. så kan jeg høre med han...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei...

Ta dette med en klype salt men, jeg jobber sammen med en som har en Audi 80 1.9E som faktisk bor på eina, og han har snakka om å selge bilen...

Men du trenger hovedsaklig bare motorstyringa så da blir det vel litt dyrt å kjøpe en hel bil : klø :

Men om du er intr. så kan jeg høre med han...

Takk for svar :) hyggelig... :) skal tenke litt på saken jeg, tar kontakt vis det er så jeg er interessert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ta kontakt med en som Heter Øystein Bjerke på Lillehammer. Han skaffer det meste!

Gå inn på http://www.quattroco.com

Der står tlf-nummer og alt du skulle ville trenge!

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ta kontakt med en som Heter Øystein Bjerke på Lillehammer. Han skaffer det meste!

Gå inn på http://www.quattroco.com

Der står tlf-nummer og alt du skulle ville trenge!

Lykke til!

tusen takk :) nå ble det ornings ;) hehe :) også kanskje g60bredding til golfen min til sommern og :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig! Bruker han til omtrent alt jeg. Som du så på hjemmesida hans så driver han med ganske så mye forskjellig.

Knallgod service, og veldig ålreite priser!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.