#1 Skrevet Januar 4, 2006 Høres dette greit ut på en Golf Iv Foran: 8x18 ET35 Bak: 9x18 ET30 Og hvilken dekkstørrelse bør jeg/kan jeg sette på her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2006 Høres dette greit ut på en Golf Iv Foran: 8x18 ET35 Bak: 9x18 ET30 Og hvilken felgstørrelse bør jeg/kan jeg sette på her? Regner med at du mener dekkstørrelse. Mulig 225-40-18" hadde vært greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2006 Helt riktig, en liten skriveleif hadde lurt seg inn der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2006 Høres dette greit ut på en Golf Iv Foran: 8x18 ET35 Bak: 9x18 ET30 Og hvilken dekkstørrelse bør jeg/kan jeg sette på her? Dette går nok greit på Golf 4 med "vanlige" dekk, f.eks 225/40. Fristende å be deg ha 9x18 rund baut, men da må du nok valse ut forskjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2006 Hmm.... Blir det ikke penere med bredere dim bak enn foran da? Eller kan jeg bare slenge på et par spacere bak for å få den looken? Jeg skal uansett bytte framskjermene så valsing er ikke noe stress i tilfelle... Da vil 9 x 18 passe rundt hele veien uten modifikasjoner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2006 Jeg skal uansett bytte framskjermene så valsing er ikke noe stress i tilfelle... Da vil 9 x 18 passe rundt hele veien uten modifikasjoner? Er ikke valsing en modifiaksjon..?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2006 Hmm.... Blir det ikke penere med bredere dim bak enn foran da? Eller kan jeg bare slenge på et par spacere bak for å få den looken? Jeg skal uansett bytte framskjermene så valsing er ikke noe stress i tilfelle... Da vil 9 x 18 passe rundt hele veien uten modifikasjoner? Jo du burde ha enten spacere eller Bredere felger bak for å fylle likt ut i hjulbuen foran og bak. Kjører med 10mm spacere bak selv. Angrer som faen på at jeg ikke investerte i 10x19 bak på min mens jeg var i gang. Mulig jeg kjøper 15 eller 20mm spacere til sommeren. Jeg er ikke helt sikker på om det vil bli helt problemfritt fremme med 9x18 men bak vil det gå helt fint. Kommer jo selvfølgelig an på hvilken dekkdimesjon og senking du skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2006 hva er maks felgdim på golf 4 uten valsing, men 60/40 senk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2006 Jo du burde ha enten spacere eller Bredere felger bak for å fylle likt ut i hjulbuen foran og bak. Kjører med 10mm spacere bak selv. Angrer som faen på at jeg ikke investerte i 10x19 bak på min mens jeg var i gang. Mulig jeg kjøper 15 eller 20mm spacere til sommeren. Jeg er ikke helt sikker på om det vil bli helt problemfritt fremme med 9x18 men bak vil det gå helt fint. Kommer jo selvfølgelig an på hvilken dekkdimesjon og senking du skal ha. Ok så hva med å kjøre 10x18 bak og 8,5x18 Foran? er det kurant eller vil det spore å bli helt grusomt å kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2006 hva er maks felgdim på golf 4 uten valsing, men 60/40 senk ? Antatt max dim på Golf 4 (f.eks i 19 tom) uten valsing og subbing og forbehold om stive fjærer og demperer: Foran: 8,5x19 ET35 med 235/35 19 Bak: 9,5x19 ET35 med 235/35 19. Husk at dekk fra ulike leverandører kan ha ulike reell bredde, slik at man f.eks kan bruke Falken 265/30 19 bak, mens Pirelli i samme dimensjon subber villt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...