#1 Skrevet Januar 5, 2006 Jeg lurer på hvilken type lyspærer som sitter i Touran... Det forkommer meg at det er H1 i fjærnlysa men jeg vet ikke om det stemmer, kan det være H7 i nærlysa: klø : Dette blir NM i gjetting men det er sikkert noen som vet det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2006 H7 på nær og fjern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2006 Det avr et kjapt svar:) Da prøver vi et spørsmål til: Er reflektorene av plast eller metall? Litt dumpt med 100w fjærnlyspærer og plastreflektor liksom: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2006 Det avr et kjapt svar:) Da prøver vi et spørsmål til:Er reflektorene av plast eller metall? Litt dumpt med 100w fjærnlyspærer og plastreflektor liksom: dum : IKKE fall for fristelsen med 100W pærer for bedre lys. Smelter fort både pæreholder og ledninger hvis det ikke er relekoblet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2006 Hmmm.. Jeg har jo kjørt med 100w pærer i fjærnlysa på 198`n i 2 år uten problemer men det er jo ikke så ofte og lenge fjærnlysa står på i slengen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2006 Du vil også få et HEL.... med feilkoder vil jeg tro. For så vidt meg bekjent så er det CanBus på touran også, og da vil den protestere vilt på forskjell i motstanden i forhold til originalt. Det skjedde i hvertfall på min A3, så fort jeg prøvde meg på noe småtteri med lys og greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2006 Jeg kjørte med H7 Silver på fjernlys, og H7 Cool Blue på nærlys, begge Osram 55w. Fungerte bra på Touranen min, byttet også parklyspærer til de med blått glass(delenr N01775310 hos Møller). Fikk et bra hvitaktig lys på det hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...