#1 Skrevet Januar 5, 2006 Har fått i xenon kitet mitt nå. Detta er eit H4 Bi Xenon kit. Synst lysmønsteret blei litt merkligt men det blei nå ivertfall bra lys. Detta settet blir solgt om ikkje så lenge fordi eg skal investera i S4 hovedlykter, dei lyktene trenger H1 xenon kit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2006 Lysmønsteret er litt forskjelligt frå det andra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2006 Og eit bilde til. Kan sjå forskjell frå tåkelyset. Det er ei xenon pæra der og så det lyset skulle egentligt vera kvitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2006 kanon bra:) Litt forskjellig lysmønster ja.. Men du har jo den samme "skråen" på mønsteret.. er vel den som teller igrunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2006 Huff&huff.. Du er nettop grunnen til at xenon ikke er lov å ettermontere!! Så sterke pærer i ordinære reflektorer gir forferdelig masse strølys, skal vedde på at glassene dine er matte også! Nei, se og få linseoptikk før du kaster bort pengene på å blende medtrafikkantene dine! Men.. Det er jo tøft lys, da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2006 Huff&huff.. Du er nettop grunnen til at xenon ikke er lov å ettermontere!! Så sterke pærer i ordinære reflektorer gir forferdelig masse strølys, skal vedde på at glassene dine er matte også! Nei, se og få linseoptikk før du kaster bort pengene på å blende medtrafikkantene dine! Men.. Det er jo tøft lys, da! Der tar du feil. I det orginala lyset sto det ei 60/55 W pæra, nå står det ei 35 W pæra som skaper mindre varme og strømforbruk. Lyset er blir skarpare og kvitare enn det gula frå før av, noke som gjer at du får nærmast dagslys der det er mørkt. Har vore ute å prøvd det og ingen har blinka i mot, skal få testa det med å få ein kammerat til å kjøra i mot meg. Så får eg veta om det blende noke voldsomt. Men er du flink til å vaska lykteglasset så skal ikkje det blenda for mykje. Derfor det er påbudt med lyktespylerar for å få vekk driten frå glasset som gjer at alle motkommande billistar blir blenda. Xenon lyset har også samma (nesten ivertfall) lysmønster som orginalmonterte pærar. Men enig i at eg bør få meg linseoptikk, det er det mest ideela å ha xenon lys i fordi då blir lyset meir samla. Det kommer til sommaren når eg har spart opp nok peng. Då blir det S4 hovedlykter med xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...