#1 Skrevet Januar 5, 2006 Noe sted dette fås kjøpt eller er dette noe man kan lage selv? Noen med gode tips eller råd om hva man kan gjøre for å forbedre utseendet på dette hovedinstrumentene? Mvh. Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2006 Jeg vet ikke om det er å få kjøpt noe sted, de fleste jeg vet om som har gjort denne modifikasjonen har laget selv, ved å printe ut på papir og lime dette på skivene. Hvite skiver finner du her, under "Downloads" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2006 Er det noen steder man kan laste ned skiver til audi 100 Har søkt litt men finner ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2006 Er det noen steder man kan laste ned skiver til audi 100 Har søkt litt men finner ingenting. Det er jeg også ute etter, blir sikkert til at jeg må plukke dem ut å scanne dem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2006 ops min feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...