#1 Skrevet Januar 5, 2006 Heisann Tenker på å kjøpe meg nye sommer felger. Har funnet 2 felger jeg liker, men vet ikke hvem av disse 2 jeg skal velge? Vanskelig valg om jeg skal ha 18" eller 19" også Det 18" vinter som står på bilen idag. Forslag eller meininger..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2006 Bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2006 når jeg ser de felgene der så tenker jeg bmw (?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2006 Fine felger! Passer kanskje best i Carbon Grey til svart bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2006 Jeg ville gått for de "lyse" (aller helst krom), da det matcher bedre krom listene på bilen...det blir en fin helhet da. Synes jeg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2006 Ville selv ha gått for de lyseste, vil tro at de mørke vil virke skitne på en svart bil. Min mening iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2006 Jeg syns nå du bør ha polerte felger men..å senk: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2006 de mørke......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...