Mangler foringer til 200 20V q 1990

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe de fremre foringen i bakstillingen. Det er altså foringene som sitter i fremkant på den brua som bremseskiven er festet på.

Jeg trur det er delenummer 443 511 329 eller 443 511 247. Jeg har spurt på Vag foretning, men dem kunne selge kun hele braketten med foring. Det kostet ca: 2500.- per side.

Det er galskap å måtte betale ca: 5000.- for 2st foringer, så hvis det er noen som vet hvor jeg kan kjøpt disse billigere, så har det vært fint. :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er to foringer i hver brakett, og VAG-forhandleren kan skaffe dem. Bare kom med riktig delenummer, og det er som følger:

Frem til chassisnummer 44-L-125000 (en gang i 1990): 4 stk. 443 511 247D

Fra og med chassisnummer 44-L-125001: 2 stk. 4A0 511 247D og 2 stk. 4A0 511 249.

Kjøpte sånne selv for ikke så lenge siden, og de påstår at foringene ikke finnes løse, men kommer man med nummeret og bestiller går det greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din skal ha fire av de foringene med samme delenummer Svein Erik. Hvis du fortsatt har den du kjøpte av meg. Disse var for øvrig bytta ikke lenge før den forsvant fra det forblåste nordvestland :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg takker så mye for hjelpen, det var som du sa. Når man kom med nummer så gikk det fint. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.