Luftinntak i framskjerm i stål til Golf II, hvor?

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt luftinntak til å sveise inn i frammskjrmene, slike som er på caravelle, mercedes vito osv, e liksom dårlig utvalg av dem på skroten.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

reis ut på knoksen og se etter en bil som har det.. så sager du ut og sveiser inn i din skjerm... enkleste som er...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

reis ut på knoksen og se etter en bil som har det.. så sager du ut og sveiser inn i din skjerm... enkleste som er...

Pleier som regel og være dårlig med så "nye" biler på knoksen, men får bare holde utsjikk fremover...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt luftinntak til å sveise inn i frammskjrmene, slike som er på caravelle, mercedes vito osv, e liksom dårlig utvalg av dem på skroten.....

autoprodukt i trondheim, de har alt i skjermer....

finn den billigst mulig skjermen der med luftriller: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

autoprodukt i trondheim, de har alt i skjermer....

finn den billigst mulig skjermen der med luftriller: rock :

Har du link eller tlf?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit at autospar solgte skjermer med luft riller i før men dei har dt ikkje lenger. vertfall på nettsida.

er sjølv på jakt etter luftriller til skjerm eller ferdig byggd skjerm. meiner og at ast performance her i bergen selger slike skjermer. tenkte eg skulle ta meg ein tur til dei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er en type til: lykke til med valget! skal ha no lignende selv,: rolleyes men er usikker på hvilken som kler golf2 best...: klø :

Transporter.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist eg ikkje finner så her eg faktisk vurdert å kjøpe ein sjalusirist til ventilasjon og sveise i skjermen

83_175_175.jpg

den er jo ganske billig og ikkje vanskelig å finna:):). ligner litt på denna da:)

attachment.php?attachmentid=31268&stc=1&

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg ringte rundt på div vrak plasser alla knoksen, og fekk tak i ein t4 sjerm...billigt var d og..

Bilde042.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist eg ikkje finner så her eg faktisk vurdert å kjøpe ein sjalusirist til ventilasjon og sveise i skjermen

83_175_175.jpg

den er jo ganske billig og ikkje vanskelig å finna:):). ligner litt på denna da:)

attachment.php?attachmentid=31268&stc=1&

Kjøpte skjerm hos autospar. Stod ikke på siden dems da heller, men så dem førte JOM så jeg ringte å spurte. Tok ca 4 uker.

Kostet rundt 2k. Det er jo som den svarte du har bilde av der. De har nok til Golf 2 også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen her som forresten har noen bilder av golf 2 med Sprinter Style luft inntak? lurer på hvordan dette vil tar seg ut? : rolleyes litt OT: men bilen din blir veldig bra Jan Erik Kluge!! gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet!!!!! ;) Lykke til videre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.