Bergen: Måtte bite i det sure eplet..

Anbefalte innlegg

Va på hytta til sviger beistet like utenfor Voss i nyttårs helgen..Der va det ihjel glatt! fikk beskjed om at jeg ikke måtte kjøre opp til hytte pga klink is..da mener jeg det verste jeg har vert bort i.Jeg kjører på piggfritt men det va flere som hadde pigg dekk der men kom allikevel ikke opp pga stigningen i bakkene..Jeg ga gass å kom meg opp men ned igjen var en annen sak...høhø...

 

Kom meg ned med en liten skade på den ny fiksa front fangeren min..Måtte da bite i det sure eplet og gå til innkjøp av et sett med hurtigkjettinger i og med at jeg måtte kjøre opp og ned noen ganger for å hente gjester..Sviger beistet spurte meg om jeg ville låne et sett med kjettinger før vi reiste hjemme fra men jeg svarte: Har du sett en quatro m kjettinger før? jævla kjepp høy jeg va..Han flirte godt når han hørte hva jeg hadde kjøpt!!

mini kjetting.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe håper det blir først og siste gang jeg ser en S4 med kjettinger : smil : Du er klar for isbanetreffet senere i måneden du nå da ?? Med kjetting på alle 4 burde du ha godt grep : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha...det gjør jeg også!:P håper på å kunne bli med på det treffet!jobber med å få med meg flere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dobbel kjipings med bonk og kjettinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : Værste jeg har hørt/sett ....Kjetting : bh :

 

Glad det går mot lysere tider..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt et sett med ispigghjul. Burde klart å skremme "svigers" til å holde fred en stund da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.