Anbefalte innlegg

kan justere selv selvsagt, men har prøvd noen ganger nå og ikke blitt fornøyd. så hvis noen som har mye erfaring gjør det så benytter jeg meg gledelig av det tilbudet:) :)

Okei, ja det er fult forstålig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører 195/65 - 15 og har ikke problemer med at det spretter, og det er traktordekk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette med rabatter fra clubben, hvor får jeg tak i dette billigst og enklest? Skal i så fall være til en s2. Vet du forresten om noen vanlige senkefjærer som senker likt i forhold til hjulbuene bak og farm til s2 coupe? ser ofte at coupen er høyere bak, og det vil jeg ikke:(

Takker på forhånd.

Du kan jo vurdere Supersport hvis du vil ha det billigste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spretter bilen på veien er coiloversa mest sannsynlig justert "feil". Ikke skru det...

Meget velskrevet og bra innlegg! Denne burde vært "sticky" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med NBS en dag her.. han ba meg måle fra skjermkanten og ned til senter på felgen.. der hadde jeg 33cm foran og 34cm bak.. han mente at den var senket for mye og at jeg burde skru den opp til 37cm fra skjermkanten og til senter.. hvis jeg gjør det synes jeg at bilen blir i høyeste laget.. noen som har noe å sammenligne med???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.