koble kjørelys i tåkelys

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes en løsning på å koble inn kjørelys i tåkelysene på en A3 sportback. Kan en skifte til svakere pærer uten at en får beskjed om at en pære er ødelagt i instrumentet?

Har en Touran som firma bil og der er det samme pære som er kjørelys og tåkelys. Men bare enpolet pære på 21w.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være helt skråsikker her, men i og med at denne bilen har egen styreenhet for lys og ingen vanlige releer tror jeg dette kan kodes om med diagnoseapparat. Tror det blir park og spredere som lyser hvis man velger canadisk oppsett istedenfor for norsk. IKKE helt sikker her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være helt skråsikker her, men i og med at denne bilen har egen styreenhet for lys og ingen vanlige releer tror jeg dette kan kodes om med diagnoseapparat. Tror det blir park og spredere som lyser hvis man velger canadisk oppsett istedenfor for norsk. IKKE helt sikker her.

tenkte mest på baklysene, sorry at jeg ikke utalte meg mer korekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte mest på baklysene, sorry at jeg ikke utalte meg mer korekt.

Du kan være HELT sikker på at du vil få opp beskjed om at tåkelyspærene dine har gått. CanBus'n reagerer på den minste forskjell i motstand.

Det er mulig at det går an å legge inn noen andre verdier ved hjelp av VagCom,men det har jeg ikke den minste peiling på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.