#1 Skrevet Januar 7, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn alufoliegreier som blir brukt til å pakke inn eksosting og tang med. Har fått tak i bandasje, men mangler folien. MÅ ha det mandag morgen så det må være lokalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn alufoliegreier som blir brukt til å pakke inn eksosting og tang med. Har fått tak i bandasje, men mangler folien. MÅ ha det mandag morgen så det må være lokalt. Aluteip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2006 Aluteip? tenk på klisteret når det nærma seg 5-600 grader du.. heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2006 tenk på klisteret når det nærma seg 5-600 grader du.. heheh Har aluteip på jobb som tåler en støyt fuckface 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2006 tenk på klisteret når det nærma seg 5-600 grader du.. heheh Skal litt til for å få den tempen utenpå eksosbandasjen tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...