#1 Skrevet Januar 7, 2006 Holder på å montere tåkelysa på min S2 i en replica fanger og der må jeg lime på et feste på selve lykta. Festet jeg skal lage er i plastikk og det er jo baksiden av lykta også. Det er så utrolig mange varianter av lim, så hvis er det noen som har gode erfaringer med en spesiell limtype som ikke blir "sprø", tar jeg i mot tips med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2006 Holder på å montere tåkelysa på min S2 i en replica fanger og der må jeg lime på et feste på selve lykta. Festet jeg skal lage er i plastikk og det er jo baksiden av lykta også. Det er så utrolig mange varianter av lim, så hvis er det noen som har gode erfaringer med en spesiell limtype som ikke blir "sprø", tar jeg i mot tips med takk! Hva med Loctite beregnet på plastikk. Jeg har selv limt alt mulig med forskjellige typer Loctite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2006 Sicaflex, blir garantert ikke sprø. Finnes i en rekke FARGER. Passer kanskje dårlig på klar plast...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2006 Takker for tips! Da skal jeg sjekke opp dette nærmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2006 Brukte no 3M to komponents lim engang som var knall.. Men var knalldyrt også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2006 Loctite 406. Den funker som f på alt,særlig plastikk mot plastikk! Ellers funker silikonlim ala Sicaflex også veldig bra,holder seg elastisk og fin,blir ikke hard og sprø for så å sprekke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2006 Loddebolt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2006 jeg ville brukt 2komponent jeg.. en type som heter megapalst.. den bruker vi til sånne ting på jobben... på bla lykte-braketter osv.. men tror det er et dyrt lim.. men det gjør nytta si;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2006 jeg ville brukt 2komponent jeg.. en type som heter megapalst.. den bruker vi til sånne ting på jobben... på bla lykte-braketter osv.. men tror det er et dyrt lim.. men det gjør nytta si;) helt enig,Megaplast sitt er sykt bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...