Hva bør jeg bruke til innvendig rengjøring på bil?

Anbefalte innlegg

Hva bør jeg bruke til innvendig rengjøring av bilen?

Tenker da på dashbord, seter, dørtrekk osv?

Ser at noen sportsratt i skinn slites ganske fort, mens andre ikke ser slitt ut, noe tips om hva jeg kan bruke på rattet slik at det ikke slites så fort?

Ligger tråden på feil sted så er det bare og flytte den.

 

Tips mottas med takk

 

 

Even

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er fortsatt skitten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med Autoglym Car Interior cleaner til plast og sånn, og så har jeg brukt en Textile Cleaner en Impregnering fra Leathermaster på tøy og tepper. Har fått gode resultater, og impregneringa gjør at det er bare å støvsuge så godt som alt neste året eller 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker mye Meguiar´s produkter i min bil.

-"carpet cleaner" på alt av tøy,

"natural shine" på vinyl/plast/gummi (lukter usannsynlig godt, óg)

"odour remover" for å fjerne rar lukt.. (står i en dårlig oversatt brosjyre at denne fjerner selv den mest inntrengende drittlukt, så denne bare måtte jeg ha...: haha : )

 

Har du flekker vil jeg anbefale en liten sprayflaske som ganske enkelt heter "Flekkfjerner".. -Denne fås kjøpt hos bilxtra, samt hos møbelringen.

 

Interior shampoo til Autoglym bra.

 

På rattet har jeg brukt skinn-behandlinga til både Turtle Wax og Meguiar´s,

med gode resultater- jeg tror rimmen på rattet slites mest av varme/stråling fra sola, i og med at det som regel er oppe på rattet det slites.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.