#1 Skrevet Januar 7, 2006 Fant denne bilen til salgs i bergen, ganske fin bil vil jeg si... hadde vært digg å kjørt rundt i noe sånn, men litt stiv pris.... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6393754&sid=4ajFLNhWW993948&pos=3&tot=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2006 Knall bil.Var på prøvetur med ein kamerat som var interesert i den.Men som sakt så er de kjent for å overprise biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2006 - Lurer på hva han hadde puttet i seg den dagen han fant ut han skulle lakkere nettingen sølv.. - Treverk i en RS4!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? - Vært til salgs veldig lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2006 Stiv pris på en bil som har vært skamknust beyond recognition... En ute på øya mi som eide denne før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2006 Hvor er denne tilsalgs henne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2006 Har den vært kollisjonsskadet? Tenkte jeg skulle avgårde å prøvekjøre den en kveld jeg også... Bare for morro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2006 Stiv pris på en bil som har vært skamknust beyond recognition... En ute på øya mi som eide denne før. Er det den som gikk på Askøy tidligere? Kan stemme med treverket. Da var det Sandven som tok den inn. Solberg var vel første eier i norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2006 Tenkte jeg skulle avgårde å prøvekjøre den en kveld jeg også... Bare for morro... Åssen gikk det? Ble det noe prøvekjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2006 Ble ikke noe av prøvekjøringen, noen andre som hadde reservert den, skal prøve igjen mot helgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...