#1 Skrevet Januar 7, 2006 som topic sier. pluss vannpumpa og strammere(?). burde egentlig vært tatt for noen mndr sia men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2006 Gjorde dette i fjor på en 99 1,6. Kom på 5-6 lapper totalt mener jeg å huske. Var vel i forbindelse med service, så rene jobben er kanskje litt billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2006 Tok det hos en kamerat som jobber på møller her for en måned siden.. Han tok vel kanskje halv pris og jeg betalte 1000 kr for jobben.. Delene hadde jeg kjøpt på mekonomen og kom vel på 1200 eller noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2006 ok. så bør regne med en 4-5 lapper da. dyrt med bil gett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2006 ok. så bør regne med en 4-5 lapper da. dyrt med bil gett Må nok regne med noe sånn ja... er ikke like lett som med golf 1, 2 og 3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2006 Hørte på pris hos Dahles Auto ifjor. Mener det var 4800kr ink moms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...