Trondheim: Lakkerings verksted?

Anbefalte innlegg

Noen her som kan anbefale noen lakekrings verksteder i nærheten av trondheim? Kvittering trengs ikke : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En slektning er lakkerer, og han har rettet opp mange lakkeringsarbeider gjort hos Elgeseter Billakkering som holder til på Siemens-tomta (Sluppen). Skal lakkere urquattroen til sommern, og han anbefalte følgelig ikke dem. Du kan høre med Selsbakk Lakk og Karosseri som holder til i Selsbakk Fabrikker, Knut gir deg trolig en bra pris, han gjør slik jeg har forstått det en bra jobb også som regel.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode relasjoner til firmaet rett-lakk i klæbu. Kan ta en tlf dit, har fått gjort en del der, samt kvitering kan man slipp viss man vill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan anbefale noen lakekrings verksteder i nærheten av trondheim? Kvittering trengs ikke : rolleyes

 

Finnes 2.stk meget gode i n-trøndelag.

Inderøy og Steinkjer. Ta kontakt pr.pm for mer info.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mellom Røros og Tr.heim er det et bra verksted som lakkerer.

 

Huus bil og mek heter de. Driveer med oppretting og lakkering.

 

Send PM for nummeret til eier. Har gjort alt arbeid der og er kjempefornøyd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aarvik bil driver med oppretting, de holder til på Øysand. De som lakkerer for de holder til der shell ligger eller lå på Øysand, og de skal være veldig dyktige. Det gjelder også et tomannsfirma på Orkanger, men begge disse er forholdsvis dyre. Vet ikke om de gjør jobber uten kvittering. Ikke for å være paranoid, men jeg tror vi skal være forsiktige med å si at det og det firmaet gjør jobber uten kvittering, foreslår heller at vi anbefaler/fraråder lakkverksteder basert på erfaring og hva man hørt fra andre som driver innen bransjen. Pris og slikt er ofte individuelt uansett, og dessuten mener i alle fall jeg at et bra resultat er viktigst når man lakkerer, så lenge det ikke koster skjorta.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode relasjoner til firmaet rett-lakk i klæbu. Kan ta en tlf dit, har fått gjort en del der, samt kvitering kan man slipp viss man vill.

 

 

Kan bekrefte den, har hellakert 2 biler der jeg, begge med topp resultat!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bekrefte den, har hellakert 2 biler der jeg, begge med topp resultat!:)

 

Ringte dit nå, virka som en trivelig kar!

Skal oppåver i morgen og prate med han, så blir det nok lakkering etter hvert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da står bilen i klæbu og holder på og få ny bodyshyts og lakk på kanaler\dørstokker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.