Anbefalte innlegg

hei, var og hentet meg ett blått golf III dachbord her nå, og lurer derfor på om det går ann og farge det svart uten at det ser helt på trynet ut, og ville det begynne og flasse? hva må man eventuelt bruke?

 

takker for svar

Mvh Vidar Brattbakk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan matte det ned med noe rundt 400 korning, vask det godt med silikonfjerner, bruk plastgrunning og lakk det i en farge du har lyst på. Kan kanskje være lurt å bruke en matt farge for å dempe lysrefeksjoner på en fin sommerdag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor hentet du ett blått når du ville ha svart?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det finnes spesial produkter til å lakke intriørdetaljer med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor hentet du ett blått når du ville ha svart?: klø :

 

har i grunn ikke noe og si at det er blått, er bare finere med svart, og så fikk jeg det med en kompis for en liten slant...

 

spesialprodukter ja, får vel ta meg en spørrerunde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror at det totalt sett er enklere og billigere å skaffe et svart dashbord enn å styre med å få lakkert det blå. De fleste hoggere sparer ikke på dashbord, så jeg kan ikke forestille meg at de skal ha så vanvittig mye penger for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.