Ford Lightning parkerer Porsche GT!

Anbefalte innlegg

Lightning er BØØØST :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg blingsa, men Porschen tok jo Forden hver gang den gav full pedal... Hjelper ikke å komme rasende forbi etter at bilen foran har slakka av... ;)

syntes de kjørte rimelig likt jeg, å det er ganske imponerende, for den porscha der er heftig!!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ettersom jeg klarer å høre så sier porsche fyren noe om at "jeg ikke vet hva som sitter i den der, men jeg tror jeg bør ta med denne tilbake til verkstedet" eller no sånn.. så sier ford eieren at du "ja, du kjørte jo ikke fra meg så mye". Porsche mannen sier så igjen "vi sees"

og ford sier "jeg kommer til å gi fullt når de blir grønt.. " og porsche fyren svarer "OK"..

så drar de avgårde.. og frem til Forden gir seg så ligger de side om side... respekt! (wolla)

om porsche fyren da ikke ga fullt så får han godta at folk anseer det som at han blir dratt av en lightning.. :D

Dog sier lyden i forden meg at den neppe er heeelt org.. eller låter de sånn?

¨

(er jeg ikke flink til å oversette? )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ettersom jeg klarer å høre så sier porsche fyren noe om at "jeg ikke vet hva som sitter i den der, men jeg tror jeg bør ta med denne tilbake til verkstedet" eller no sånn.. så sier ford eieren at du "ja, du kjørte jo ikke fra meg så mye". Porsche mannen sier så igjen "vi sees"

og ford sier "jeg kommer til å gi fullt når de blir grønt.. " og porsche fyren svarer "OK"..

så drar de avgårde.. og frem til Forden gir seg så ligger de side om side... respekt! (wolla)

om porsche fyren da ikke ga fullt så får han godta at folk anseer det som at han blir dratt av en lightning.. :D

Dog sier lyden i forden meg at den neppe er heeelt org.. eller låter de sånn?

¨

(er jeg ikke flink til å oversette? )

hehe, bra oversettelse!

ang lightningen så er kompressor lyden i den 4.6(?)liter'n veldig bemerkelig orginalt. denne er veldig intens høres det ut, og man skal vel kanskje ikke unnlate at han "unge lovende" pickup driver'n har tukla litt nedi der. Er jo sykt mye moment på den orginalt hvertfall, men så veier den jo en del igjen da.

uansett. Morsomt klipp å se ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg blingsa, men Porschen tok jo Forden hver gang den gav full pedal... Hjelper ikke å komme rasende forbi etter at bilen foran har slakka av... ;)

Tror du blingser godt ja...;)

Forden begynner jo å gi gass etter Porschen gir gass, helt til dem kommer til lyskrysset.. Syns ikke lyden fra Forden var all verden egentlig:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jeg ikke feil er det en Porsche Carrera GT. Den har 605hk, veier 1380kg, 0-100km/t på 3,9s, toppfart på 330km/t og banerekord på Nurburgring Nordschleife for std biler. Uansett hvor mye den Lightningen er trimma vil den være sjanseløs over 100km/t og i første sving...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du blingser godt ja...;)

Forden begynner jo å gi gass etter Porschen gir gass, helt til dem kommer til lyskrysset.. Syns ikke lyden fra Forden var all verden egentlig:rolleye:

Dette blir like mye synsing som generelt når vi hører historier om noen som har kjørt fra noen andre. Sålenge bilene ikke har samme utgangsfart, optimalt gir og gasser helt likt så er det komplett umulig å fastslå hvliken bil som er raskest.

Forskjellen mellom GT'en og Forden er kanskje at Porschen ikke har fullt så stort behov for å kjøre fort for å føles bra... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mine ører sier mr:porcha noe som dette: "if I didnt knew what was in there, id been taking this back to the shop" (sikkert mye skrivelefier osv):P

Nå skal det sies at denne fård`n ikke akkurat er orginal heller da, den kjører visstnok lave 10`ere på stripa i usa, en orginal gt kjører mellom 11`ere. Dog har ikke fård`n kjørt lave 10`ere med gatedekk som han sikkert kjører med under dette "racet". Så at fård fanskapet drar bedre enn pårcha er jeg ikke i tvil om, men hvem jeg ville valgt er noe helt annet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mine ører sier mr:porcha noe som dette: "if I didnt knew what was in there, id been taking this back to the shop" (sikkert mye skrivelefier osv):P

ting tyder på at du har best ører av oss to :) fikk ikke kontroll på den første delen der, så prøvde å overse hele den delen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil jo ikke akkurat påstå at porscha blir parkert da, man hører jo når porscha gir på (tydelig) og at den går av gassen når forden tar den igjen.. Tipper at i en drag så hadde nok ikke lightningen hatt noe å stille opp med nei ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, bra oversettelse!

ang lightningen så er kompressor lyden i den 4.6(?)liter'n veldig bemerkelig orginalt. denne er veldig intens høres det ut, og man skal vel kanskje ikke unnlate at han "unge lovende" pickup driver'n har tukla litt nedi der. Er jo sykt mye moment på den orginalt hvertfall, men så veier den jo en del igjen da.

uansett. Morsomt klipp å se ;)

Riktig motorstørrelse hvis det er en orginal 01-04 modell er 5,4 V8 med Eaton kompressor. Effekt er 380 Hk og 610 Nm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil jo ikke akkurat påstå at porscha blir parkert da, man hører jo når porscha gir på (tydelig) og at den går av gassen når forden tar den igjen.. Tipper at i en drag så hadde nok ikke lightningen hatt noe å stille opp med nei ;)

når de ligger bak hverandre så er d jo ikke akkurat mulig å se noe om hva som går hvordan.. eneste som betyr no etter min mening er lyskryssracet.. og det vinner ikke akkurat GT'n..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins jo ganske mange biler som går fort rett fram...

Synes det så ut som Lightning'en tyvstarta i lyskrysset jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så gjevnt...

Rå Lightning... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.