#1 Skrevet Januar 8, 2006 Har satt på nye dempere, men nå slår "støvkoppen" nedi nesten hele tiden. Er dette noe dere fjerner når bilen blir lavere? Min har nå bare 1cm før den er i bunn. Så har mye bråk fremme nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2006 Prøv å kappe litt av koppen, da burde det bli bra. Kjøpte FK 60\40 på min passat og der sto det faktisk i papira at en burde kappe og tilpasse støvkoppene etter høyde. (Ikkje mykje tysk ej kan etter 4 år med lidelse på skule, men klarte å tolke det!! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2006 Prøv å kappe litt av koppen, da burde det bli bra. Kjøpte FK 60\40 på min passat og der sto det faktisk i papira at en burde kappe og tilpasse støvkoppene etter høyde. (Ikkje mykje tysk ej kan etter 4 år med lidelse på skule, men klarte å tolke det!! ) Ok, hadde mistanker om det ja...Høres ikke bra ut der fremme... Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...