#1 Skrevet Januar 8, 2006 Har en stk Caractere hekkskjørt liggende... En liten skade på den, men er fort gjort og reparere. Har også en Rieger takforlenger liggende å støve ned, så om det er noen der ute som trenger noe så bare send meg en pm. Edit: Bilde kommer senere. GI BUD. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2006 hva skal du ha for den takforlengeren??? er den lakkert?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2006 Den er lakkert mingblå perleeffekt, men lakken har flasset av av en merkelig grunn, dårlig gjort av lakkverkstedet. Men 500 + frakt ? høres det greit ut ? Legg meg til på msn du, så skal jeg sende deg bilde nå. upin6150(a)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2006 bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2006 to til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2006 Hva skal du ha for hellskjørtet??? Er veldig interesert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2006 Hmm,er ikke det hekkskjørtet org til A4`n da? Mitt org ser heeeelt likt ut i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2006 Nei, er ikke orginalt. Sto på bilen når jeg kjøpte den men jeg kjøpte meg noe annet. Det der er Caractere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...