#1 Skrevet Januar 8, 2006 Kjøpte min a4 for ca 1 år siden. Så skulle jeg ha den til eu-kontroll nå. men så finner jeg ikke igjen papirene til senke fjørene. Hørte det gikk ann å få nye vis jeg kontaktet leverandøren. Men så veit jeg ikke/eller finner ikke ut hvilket merke det er. Hvordan får jeg gjort det? Må jeg kjøpe nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2006 Om du finner nummeret på fjørene så kan du feks. gå til forhandler eller feks. bilexta.. Å de kan tykke inn nummeret på hiddenn sin og kan muligens finne ut hvilke fjører du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2006 Finn ut om det står noe som helst på fjærene, hvis ikke er det jo bare å printe ut noen tilfeldige fjærers TÜV-papirer og ta med.. Det enkleste er ofte det beste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2006 Finn ut om det står noe som helst på fjærene, hvis ikke er det jo bare å printe ut noen tilfeldige fjærers TÜV-papirer og ta med.. Det enkleste er ofte det beste.. Bør nå aller helst stemme med godstykkelse på fjærene, samt antall vindinger pr. fjær også... Er i allefall dette som har blitt kontrollert på mine biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...