hvordan finne ut merke på senkefjører?

Anbefalte innlegg

Kjøpte min a4 for ca 1 år siden. Så skulle jeg ha den til eu-kontroll nå. men så finner jeg ikke igjen papirene til senke fjørene.

Hørte det gikk ann å få nye vis jeg kontaktet leverandøren.

Men så veit jeg ikke/eller finner ikke ut hvilket merke det er.

Hvordan får jeg gjort det?

 

Må jeg kjøpe nye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du finner nummeret på fjørene så kan du feks. gå til forhandler eller feks. bilexta.. Å de kan tykke inn nummeret på hiddenn sin og kan muligens finne ut hvilke fjører du har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn ut om det står noe som helst på fjærene, hvis ikke er det jo bare å printe ut noen tilfeldige fjærers TÜV-papirer og ta med.. Det enkleste er ofte det beste.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn ut om det står noe som helst på fjærene, hvis ikke er det jo bare å printe ut noen tilfeldige fjærers TÜV-papirer og ta med.. Det enkleste er ofte det beste.. ;)

 

Bør nå aller helst stemme med godstykkelse på fjærene, samt antall vindinger pr. fjær også... Er i allefall dette som har blitt kontrollert på mine biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.