#1 Skrevet Januar 8, 2006 Hei!! Har fått et motorelektronikk problem.. Lurt på om nån i trondheim med vagcom kunna tatt seg tid til å lese av noen feilkode i dag, får å gi meg en peile pinn på hva som er problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2006 Har du sjekket med ES-tuning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2006 problemet er identifisert, takk til ES... og problemet er utbedret, takk til MEG, nå vet jeg hva en coil er og hvordan man bytter denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2006 det var bra det var enkelt å fikse da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2006 problemet er identifisert, takk til ES... og problemet er utbedret, takk til MEG, nå vet jeg hva en coil er og hvordan man bytter denne Jann Gunnar, for hans engasjement og bekymring!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2006 det var bra det var enkelt å fikse da! Takk Jann Gunnar får at vertfall du bryr dæ litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...