Valgets kval; R32 Front Vs. Streetfighter??

Hvilken front til Borakonvertert Golf Iv?  

50 stemmer

1. 1. Hvilken front til Borakonvertert Golf Iv?

• R32 Bora edition
      30
    • Streetfighter
      19
    • Ingen av de.
      1

Anbefalte innlegg

Hei!

All grublingen får meg til å bli gal... Skal konvertere fronten min til Bora og kjøre R32 bakfanger og eksos på bilen med en JE takvinge samt Votex sideskjørt. Så klarer jeg ikke helt å bestemme meg for fronten ennå... Trenger litt hjelp... R32 frontfanger til Bora, eller Streetfighter fangeren??

R32

2b_1_b.JPG

Streetfighter

45_2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge alternativene er jo UTROLIG fete. Streetfighter sin er litt ryddigere, men mere vulgær.

Skjøner at du sliter her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, en del av meg sier at siden jeg skal ha R32 bak så bør jeg kjøre den helt ut... MEN som du sier så er streetfighter sin ryddigere og akkurat nå heller jeg mer mot denne. Huff, at ting skal være så vanskelig.. er så kjipt å angre når man først har fått det på også... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du spør om meninger; jeg er enda ikke sett en ENESTE bil som kler streetfighter fangeren... :rolleye: Altfor stor/ekstrem!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en bil med streetfighter bodykit synes jeg den ikke blir for stor, men i mitt tilfelle kan jeg se meg enig...

Tror jeg har tatt et valg nå. Stay tuned to find out :)

Takk for at dere tok dere bryet med å stemme!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sutte og tenkt på og konventere selv, men kor masse må du ut med da, har du ein bora og bytte med da eller? liker godt golfer med bora front, blir også ein av dei første eg ser i norge med det da, sjølv om tanken har streifet da eg må bytte eine skjermen uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, du må jo ha følgende deler:

Bora Panser, begge sideskjermer, Bora lykter, Bora Grill og ikke minst frontfanger. Prisen på alt dette kommer ann på hva du velger av deler.

Karosseridelene kjøper jeg på Veng. Tror ikke jeg finner en Bora eier som vil bytte. Er jo en kostbar jobb, men man blir jo en av de første i landet med slik konvertering... Spennende :)

R32 kit, lykter og grill handler jeg på Ebay.de Også er det jo lakkeringen da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært dritkult med Bora med Streetfighter breddekit da... :tilber:

Litt mindre enn Passaten og muligens enda tøffere???: rock ::confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.